Ana Sayfa / Genel / Kayseri implant merkezi Ortoperio

Kayseri implant merkezi Ortoperio

Bazen fazla kahve tüketimi, bazen sigara, bazen asitli içeceklerin fazlaca tüketilmesi dişler üzerinde asit ve şeker etkisi ile dişlere zarar vermekte ve dişlerin hızla çürümelerine ve kaybetmelerine neden olmaktadır. Ağız bakımını düzenli ve yeterli yapmamaları, sağlıksız beslenme gibi nedeni ile dişlerini kaybetmektedir. Kaybedilen bu dişler ağız içinde sorunlar yaşatmaktadır. Ayrıca dişlerin fiziki görünümünde de kaybolan dişlerin oluşturduğu boşluklardan dolayı da görsel anlamda çirkin görünmektedir.

Hem sağlıklı yaşamak ve hem güzel gülüşler için diş tedavisi şarttır. Bu tür sorunları implant tedavisi ile çözüm sağlanmaktadır. Ağızda kaybedilen dişlerin, yerine yeni diş yapılarak eski görünüşünü ve işlevini tekrar kazandırmak için, çene ve ağız yapısına uygun olan malzemeler kullanılarak yapay diş kökü uygulamasına implant adı verilmektedir. İmplant tedavisi, diğer tedavi türleri olan kaplama, damak diş, köprü gibi tedavilere nazaran en iyi tedavi biçimidir. Bu tedavi türünü doktorların yapmaya başladıkları dönem 20.yüzyılda başlanılmıştır. İmplant aslında kaybedilen diş kökünüzün yerine titanyum malzemesinden bir kök oluşturmaktır. Yani, implant sadece dişinize bir kök görevi yapmaktadır.

İmplant Yaptıracak Kimselerin Dikkat Etmesi Gereken Noktalar

İmplant yaptıracak kişi uzman diş hekimlerini tercih etmelidir. Tedavi tamamen temiz ortamlarda yapılmalı kısa ve küçük cerrahi operasyonla yapılmalıdır. Bu tedavi sonrasında yaklaşık iki, üç ay gibi süre içerisinde implant çene kemiğine tutunabilmektedir. İmplant kök çeneye kaynadıktan sonra diş protezi taşımaya bilmekte ve sorunsuz kullanılmaktadır. Uygun çene kemiği olmayan veya tedaviye engel olabilecek başka hastalığı olan hastalara implant uygulanmamaktadır. Bazen çene kemiği zayıf hastalara yapay kemik tozu ile yapılan işlemlerle implant yapılmaktadır.

İmplant yapımında kullanılan malzemeler

• Genel de ana maddesi titanyumdan yapılmaktadır.
  • Porselen, polimer malzemeler, titanyum, kobalt ve krom alaşımları, paslanmaz çelik malzemeler, altın alaşımları, gümüş alaşımları gibi maddelerden yapılmaktadır.

Bütün bu İmplant malzemelerini dağıtıcı yetkisi bulunan firmalardan satın alınabilmektedir. Ayrıca bazı diş hekimleri veya implant merkezi firmalarla anlaşma yaparak diş hekimleri tarafından da tedarik edilebilir. İmplant tedavi ücretleri zaman ve uygulama sayısına göre değişiklik göstermekte olduğundan ödemelerinizi taksitle yapabilirsiniz.  İmplant tedavi merkezlerinde taksitle implant imkânları bulunmaktadır.