Ana Sayfa / Genel / Kayseri Diş Eti Hastalıkları Uzmanı Erol Özgür OKTAY

Kayseri Diş Eti Hastalıkları Uzmanı Erol Özgür OKTAY

Periodontoloji ve İmplantoloji bölümünde başarılı operasyonlar gerçekleştiren Kayseri Diş Eti Hastalıkları Uzmanı Erol Özgür OKTAY üniversite öğrenimini Hacettepe Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi’nde tamamlamıştır. Doktorasını ise Hacettepe Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Periontoloji Anabilim Dalı olarak tamamlamıştır.
Kayseri Diş Eti Hastalıkları Uzmanı Erol Özgür OKTAY, Trombositten zengin plazmanın ve kitosanın kemik rejenerasyonu üzerindeki etkilerinin karşılaştırılmalı olarak incelenmesi konulu tez çalışmasının kabul edilmesinin ardından Bilim Doktoru unvanı almıştır. Uzman doktorun ilgi alanları arasında ise Estetik diş eti cerrahisi, dental implant tedavisi ve gülüş dizaynı gibi önemli uygulamalar bulunmaktadır.

Ortoperio Diş Kliniği’nde sunulan hizmetler arasında; Diş beyazlatma, kanal tedavisi, diş eti tedavisi, 20 yaş cerrahisi, ortodonti tedavisi, implant, gülüş tasarımı, laminate – zirkonyum ve koruyucu diş hekimliği gibi pek çok kategoride hizmet sunulmaktadır. Yurt içi ve yurt dışından gelen hastalara hizmeti sunarken misyon ve vizyon anlamında da taviz vermeden çalışmalarına devam eden klinik, hastaların fonksiyonel, estetik ve dental ihtiyaçlarına şekilde yanıt vermektedir.

Güncel bilgileri takip ederek en son teknolojilerden yararlanan klinik doktorları, hastaların diş hekim korkusunu yenmek için özenli bir ortam hazırlamaktadır. Ayrıca mesleki etik kurallarına da daima bağlı kalan klinik, hastaların sağlığını daima en ön planda tutar ve sağlık hizmeti modelini oluşturarak çalışmalarını sürdürmektedir. Hijyenik çalışma konusunda uluslararası standartlarla hareket eden Ortoperio klinik sayesinde ağız ve diş sağlığınızı koruyabilir ve en öz verili çalışmalardan yararlanmaya başlayabilirsiniz. Pembe estetik, gülüş dizaynı ve dental implantın yanı sıra başarılı bir estetik diş eti cerrahisinden yararlanmak istiyorsanız tercihlerinizi bu şekilde kullanabilirsiniz.